niedziela, 30 sierpnia 2015

Informacja

Niestety do
wtorku lub środy postów nie będzie, ponieważ nie mam ich na czym pisać. Mój laptop odmówił mi posłuszeństwa (niestety wdarł się wirus za sprawą grania i po pierania gier z nieznanych źródeł przez mojego brata). Zaniosłam go od razu do naprawy ( jest w domu komputer rodziców,ale nie da na nim robić screenów i słabo działa na nim internet). Proszę o wyrozumiałość. Teraz piszę z telefonu. Jeśli uda im się szybciej naprawić mój laptop to od razu napiszę posta. :)

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jak najszybciej będę pisała dla Was posty (chyba coś z dyskiem bo już wcześniej wymieniałam go bo coś się z nim stało, ale na szczęście miałam jeszze gwarancję, a teraz znowu problem). Mam nadzieję że więcej już nic złego nie stanie się z nim. :) Na szczęście jeszcze mam telefon więc jakoś będę odpowiadała na Wasze komentarze w pytania. :)

      Usuń

Wyraź swoje zdanie. Zapraszam do komentowania.