środa, 26 sierpnia 2015

Służący w haremie cz. III

Dzisiaj 3 z 4 części czyli przedostatnia o służących w haremie. Tym razem post o kobietach. Dzisiaj Daye Hatun i Nigar Hatun . Zapraszam
Wczoraj nie mogłam wstawić posta (mój laptop aktualizował się do sytemu Windows 10, więc nie mogłam go opanować a aktualizacje pobierały się 1 godzinę i ustawienia. Dzisiaj doprowadziłam go do porządku ,więc posty będą codziennie) Tych którzy wczoraj czekali na nowy post przepraszam.
Już dziś zapowiadam że będzie konkurs na koniec wakacji, więc oczkujcie informacji.
Wszystko w tabelce. Mam nadzieję że sprostałam Waszym oczekiwaniom i niczego nie zapomniałam. Jeśli czegoś Wam brakuje piszcie w komentarzu. Przepraszam że tak późno, ale wcześniej dzisiaj nie mogłam. :) Ps. Dziękuję Wam mój blog ma już ponad 2000 wyświetleń. Jesteście wspaniali. :)


I mały kolaż za wczoraj


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wyraź swoje zdanie. Zapraszam do komentowania.