środa, 5 sierpnia 2015

Ibrahim Pasza

Pewno większość z was wie że Ibrahim Pasza zostanie ...
stracony. Wszyscy zastanawiali się kiedy skończy się jego żywot. Nawet mój tata jak wchodził do salonu i ja oglądałam Ws to mówił: Co Ibrahima Pasze zabili? Dla tych którzy nie lubią Ibrahima mam  dobrą informację. Nastąpi to niedługo po wakacjach bo w ok. 167 odcinku  (82 turecki) a ostatni odcinek przed wakacjami był 160.  Ibrahim- przyjaciel sułtana ,sokolnik, szambelan, pasza, wielki wezyr, szwagier sułtana. Został uduszony z rozkazu Sulejmana przez intrygi Hurrem i Rustema. Sam Sulejman wydał na niego wyrok bo bał się go i jego zachowań np. jak Ibrahim nazwał siebie sułtanem. Więcej o jego śmierci na streszczeniach odcinków : http://www.telenoweloo.fora.pl/wspaniale-stulecie,38/wspaniale-stulecie-odcinek-166-167-168-169-170-171,664.html
 Jeśli chcecie więcej informacji napiszcie w komentarzu. :)

                     

                                                      Śmierć Ibrahima


                                                  Jak na jego śmierć zareagowała Hatice

12 komentarzy:

  1. Przepraszam tych którzy pod tym postem napisali swoje komentarze. Przy przełączaniu na konto Google+ włączyły mi się jakieś ustawienia i komentarze pod tym postem zostały usunięte. (Szczególnie Agnieszkę Mikołajczuk ponieważ widziałam jej komentarz przed przełączeniem na te konto). Tak sytuacja już się nie powtórzy, ponieważ skorygowałam te ustawienia, więc wszystkie komentarze będą się wyświetlać prawidłowo. Jeszcze raz przepraszam, :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jednej strony szkoda mi Hatice, ale z drugiej Ibrahim sobie na to zasłużył.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmierć Ibrahima to zdecydowanie najsmutniejsze wydarzenie w całym serialu. Pasza miał wiele na sumieniu, ale sułtanowi był zawsze wierny. To przykre, że ich wieloletnia przyjaźń zakończyła się w tak okropny sposób. Jedyna osoba, której jest mi szkoda po śmierci Ibrahima to Matrakci. Nikt więcej. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bardzo mi go teraz brakuje :( Chociaż tak naprawdę go nie lubiłam

      Usuń
  4. Osobiście wolę go od Hurrem, ale tak u mnie było od samego początku.
    Miał swoje za uszami, lecz moim zdaniem był jednostką na tyle wybitną, że nawet pewne wady nie przyćmiewają jego geniuszu. Los nie poskąpił mu talentu oraz bystrości umysłu, ale zabrakło mu szczęścia i łaski władcy.
    Zgubiła go też ambicja, zgadzam się. Jednak nie sądzę, by był prymitywem. Nawet z Hurrem rozmawiał na poziomie i walczył, traktując jak równego sobie przeciwnika. O ile mnie pamięć nie myli, nie knuł bezczelnie za jej plecami, nastawiając przeciwko niej sułtana, a mógł tak zrobić, gdyby uznał ją za głupią i bezwartościową kobiecinę. Tak, był zaślepiony miłością własną, ale nie był chamem, któremu słoma z butów wyłaziła. W obliczu śmierci nie zbuntował się, nie bluźnił przeciw losowi i władcy, który skazał go na śmierć, nie dając prawa głosu i tym samym do obrony. Umarł z honorem osoby pogodzonej z tym, co przyniósł mu los.

    Ibrahim, I love you ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważyłam że w jednym z odcinków powieszono czlowieka dobrego stanu (hurrem go lubiała) Sulejmanowi przyśniło sie że źle go osądził i powiedział w nerwach ze za rok Ibrahim tak samo zginie a to akurat słyszał Rustem Pasza .Akurat rok po egzekucji zabito Ibrhima

    OdpowiedzUsuń
  6. Ibrahim pasza jest najlepszym człowiekiem w serialu owsze
    m miał wady a kto ich nie ma albo tak potwierdzam być duszonym ba śmierć ile on zamachów przezyl. Na jego życie i tak kochał Sultunke Hatice że rzadko kiedy raja miłość się spotyka jak tej dwójki Ibrahim pasza i love you

    OdpowiedzUsuń
  7. Ibrahim jestes najlepszym człowiekiem w tym serialu i powinni cię szanować a zginąłeś w tak okrutny sposób i na pochowany jak śmiec nie zasłużyłeś na to ufales ludziom bo masz dobre serce a oni cię zniszczyli

    OdpowiedzUsuń
  8. I love you ibrahim

    OdpowiedzUsuń
  9. Ibrahim szkoda że tak cierpisz a nikt nie staje w twojej obronie chciałabym żeby był ktoś taki jak ty że mną ja bym cię chroniła kochała i nikt by cię nie zabił e tak okrutny i straszny sposób jak pomyślę o twojej egzekucji chce mi się płakać

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś wielkim człowiekiem . Bardzo mi przykro że nikt cię nie kocha i nie szanuje straciłeś swoje dzieciństwo .Byłeś kilka razy w ciężkim stanie i na koniec ciebie zamordowali i nie masz godnego grobu tylko jak śmiecia cię pochoowalo


    To żewali oo

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoje zdanie. Zapraszam do komentowania.