sobota, 15 sierpnia 2015

To już miesiąc !

Już miesiąc piszę dla Was. To właśnie 15 lipca ukazał się mój pierwszy post Witam.
Postanowiłam podsumować miesiąc mojego blogowania. Ps.Dziękuję Wam! Jesteście wspaniali ! To dzięki Wam mam dla kogo pisać. Dziękuję za wszystkie komentarze (te dobre i złe), za wszystkie podpowiedzi, za słowa uznania. Martwi mnie że niektórym mój blog się nie podoba, ale mam nadzieję że się przekonają, bo by powstał jeden post muszę czytać wiele artykułów,książek, wikipedię (oczywiście po turecku, ale od czego jest tłumacz), i obejrzeć urywki serialu związane z postem  czyli na cały post poświęcam ok.4 godz (czasem mniej a czasem więcej). Ale przyznam że po tym miesiącu blogowania dla Was nie umiałabym się odzwyczaić.      

                                                       Dziękuję. Za wszystko ...

Zapraszam do obserwowania mojego konta Google. Udostępniam tam wszystkie posty jakie są na moim blogu. Proszę jeśli pamiętacie napiszcie skąd dowiedzieliście się o moim blogu. :)
                                                                     



(statystyki mogły się zmienić bo są z godziny 12,00)

4 komentarze:

  1. Od dłuższego czasu czytałam inny blog i pewnego dnia weszłam ponownie na niego i tak przypadkiem przeczytałam komentarze pod jednym z postów i zauważyłam twój (zachęcałaś do zajrzenia na twój blog) z ciekawości zajrzałam i od tamtej chwili uzależniłam się od tego blogu. Uwielbiam twój styl pisania i twój blog. Z niecierpliwością czekam na posty a czytam je z pełna radością i chęcią :D ;D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie komentarze. Zawsze twoje komentarze są pozytywne. Miło mi że mnie doceniasz. Właśnie dla talich osób piszę mojego bloga. Dziękuję Ci. PS. Do zareklamowania mojego bloga na innych stronach zachęciła mnie moja koleżanka. Dziękuję wszystkim po prostu za zajrzenie na mojego bloga :)

      Usuń
    2. Podziękuj koleżance za jej radę. Dobrze ze jej posłuchałaś :)

      Usuń

Wyraź swoje zdanie. Zapraszam do komentowania.