poniedziałek, 21 września 2015

Wyniki konkursu

Wczoraj zakończył się mój konkurs który dla Was przygotowałam. Zapraszam na wyniki. :)
Dostałam 52 prace.
Dzisiaj wyniki

-------------------------------------------------------------
I miejsce - Maja Kamińska

Opis: Mój kolaż pokazuje jak wielką miłością włada Hurrem do swoich  dzieci ♥ Przedstawiona scena jest z fragmentu gdy Sułtanka Hurrem dowiaduje się, iż Jej syn Chihangir umarł :( Postanowiłam, że przedstawie tę scenę w kolażu ponieważ bardzo ścisneła mnie za serduszko. Widać jak wielkim uczuciem darzy swoje dzieci  (oczywiście nie tylko, bo również Suleymana) Ta scena bardzo mnie zauroczyła, jest w niej tyle magii i szczerości poazuje jak wielki ból czuje kobieta po stracie dziecka :'( Nsza Hurrem nie raz przeszła przez te trudne chwile, ale obrazuje to jaką silną jest kobietą i kochajacą swoją rodzine nade wszystko. Myślę, że mój kolaż spodoba Ci się i przemówi do serduch <3 

------------------------------------------------ II miejsce - Alicja Mędrzycka

Opis : Hurrem to moja ulubiona postać. Postanowiłam zrobić kolaż właśnie o niej. Mam nadzieję że się spodoba. ♡

-------------------------------------------------------------
III miejsce - Michalina Bednar

Opis 1 serii
- sułtan Selim umiera
- posłowie przyjeżdżają do Sulejmana oznajmując mu nowinę o śmierci Selima II
(W tym samym czasie)
- na wioskę Aleksandry napadają tatarzy, porywają ją a jej rodzinę zabijają
-statkiem przewożą ją do Konstantynopola
- Hurrem zostaje przyprowadzona do Topkapy
- do Topkapy przyjeżdża żona sułtana - Mahidevran razem z synem Mustafą
- podczas przyjęcia dla sułtana Aleksandra poprzez swój taniec dostaje fioletową chustę
- podczas nocy w alkowie sułtana Aleksandra przechodzi na islam i dostaje imię Hurrem
- Sułtan wyjeżdża na wojnę
- sułtanka matka (Valide) chce wydać Hurrem za mąż, ale dowiaduje się że Hurrem jest w ciąży
- Hurrem pisze list do sułtana o swojej ciąży
- Sułtan podbija okoliczne zamki i Budę
- Hurren rodzi Mehmeta
- Hurrem rodzi Mihrimah
- Do pałacu przybywa Wiktoria pod nowym imieniem Sadıka
- Ibrahim - sokolnik i najbliższy przyjaciel sułtana zostaje wielkim wezyrem
- ślub Hatice i Ibrahina
- Hurrem rodzi Selima
- Hurrem rodzi Bayazyda
- Sadıka chce zabić Sulejnana jednak ten ją obezwładnia

Mogłam parę rzeczy zapomnieć. Starałam się napisać najważniejsze wydarzenia.

------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------

Mam nadzieję że mój wybór spodobał się Wam. Następny konkurs planuję na kobiec pażdziernika, czyli w rok od pierwszego odcinka WS w Polsce. A co do wyróżnień nie mogłam się zdecydować. Więc wyniki będą jutro. :)

Tych którzy zajęli miejsca na podium proszę o kontakt e-mailiwy lub na asku lub w komentarzu. :)

4 komentarze:

  1. Piękne prace. Szkoda że sama nie wzięłam udziału. W następnym konkursie wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała zwycięska praca! <3 :-*

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoje zdanie. Zapraszam do komentowania.