niedziela, 6 września 2015

Informacja

Do około środy
niestety nie będzie postów, ponieważ jakieś kable internetowe wymieniają i niestety nie ma internetu, a bez niego postów nie będzie. Nawet jakbym kupiła pakiet to teżby nie działał, bo ta sieć w której mam internet, jest usługodawcą dla mojej sieci komórkowej więc nic to nie da. Mam nadzieję że nie gniewacie się na mnie za to że zapuściłam bloga. Piszcie w komentarzach. Zapraszam też do udziału w konkursie. Szczegóły w zakładce Konkursy. Ps. Piszę od koleżanki.
               Pozdrawiam. :)

1 komentarz:

  1. Ja tam się nie gniewam. Wiadomo że siła wyższa a nie tzw. leniuchostwo tobą kieruje i każdy to rozumie. I tak będę zawsze czytała twojego bloga bo masz interesujące i ciekawe wpisy. Gdy inni blogerzy piszący o WS zrobili sobie przerwę od blogowania ty jako prawie jedyna blogerka o WS pisałaś wiele postów i nie oszukujmy się- troszkę (w w większym tego słowa znaczeniu) czasu swojego dla nas poświęciłaś.Mam nadzieję że po tej przerwie twoje blogowanie nie ustanie. Pozdrawiam. Proszę tylko nie zamykaj bloga, bo chyba gdzieś w jakimś poście to pisałaś. Jeszcze raz pozdrawiam i życzę miłej pracy podczas pisania postów i pracy nad blogiem. :)

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoje zdanie. Zapraszam do komentowania.