niedziela, 20 września 2015

Muhteşem Yüzyıl:Kösem Sultan

Na moim asku dostałam bardzo ciekawe pytanie o które fani WS często pytają aski dotyczące WS. Pytanie to brzmi : Co to za serial Muhteşem Yüzyıl:Kosem Sultan. Jako że i ja dostałam wiele pytań o ten serial postanowiłam napisać na temat tego serialu post.
Od 1 października na kanale Star tv w Turcji będzie miał premierę serial Muhteşem Yüzyıl:Kosem Sultan. Jak mówią producenci ma być to kontynuacja naszego Wspaniałego stulecia (Muhteşem Yüzyıl). Gdy szukałam o nim informacji nawet obsada tego serialu była ,,owiana tajemnicą". O fabule wiele pisać nie będę. W skrócie można napisać : Serial przedstawia obraz życia z dworu i haremu osmańskiego ,za panowania sułtana Ahmeda I. Tak jak w Wspaniałym stuleciu głównym wątkiem jest miłość sułtana Ahmeda do Kösem.
Na razie nie wiadomo czy będzie jeszcze więcej sezonów. W tym serialu nie gra też żadna osoba z WS. Mam nadzieję że po wielkim sukcesie WS w Polsce TVP kupi też i jego kontynuację. Zapraszam do komentowania. Jeszcze do 23:59 ( :) ) możecie wziąść udział w konkursie. Zapraszam do komentowania. Ps. Dziękuję za 7000 wyświetleń. :) Safiye która także była w WS będzie chyba Valide w Kosem.  (Safiye to nałożnica Murada, syna Selima)
 * Polecam RP o tym serialu ▶Administracja RP-Kosem Sultan

* Ask (mój) o tym serialu  #MYK Kösem Sultan
* Blog (też mój) o tym serialu http://wspanialestuleciekosem.blogspot.com/

                      Serdecznie zapraszam do odwiedzania :)



6 komentarzy:

  1. Na oficjalnej stronie piszą o czwartku godzina 20 premiera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co słyszałam, jeszcze nie ukazał się ani jeden odcinek tego serialu (w Turcji), a miał być od 1 października.
      :(

      Usuń
  2. wziąć* ;)
    Szczerze, to mało tutaj informacji, nie potrzebne powtórzenia. Poćwicz pisownię i wykrystalizowanie najważniejszych wiadomości.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem skąd wzięłaś to zdjęcie z napisem, ale to jest fotomontaż i to lichy, bo po lewej jest Signora Gracia Mendes z 4 sezonu "Wspaniałego Stulecia".

    Tak btw - najpierw przecinki/kropki i takie tam, a potem spacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie jest Gracia Mendes . Nie wyrażaj się jak nie wiesz . :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo posty o Kösem i wszystko Wam wyjaśnię :)

      Usuń

Wyraź swoje zdanie. Zapraszam do komentowania.