sobota, 19 września 2015

Coś o Bali Bey(u )

Jak widzieliście do Wspaniałego stulecia powrócił nasz Bali Bey. Dzisiaj oczywiście post na wasze proźby właśnie o nim. :)
Najprzystojniejszy aktor w WS ( jak dla mnie) powrócił na nasze ekrany. Po tym jak odjechał w swoje rodzinne strony po ,,zamieszaniu" z Aybige nie widzieliśmy go długo na naszych ekranach (oczywiście oglądając WS). Wszystcy ucieszą się z jego powrotu. Będzie w serialu do 103 odc. tr. ,czyli ok. 212 odc. pol. Ucieszyłam się gdy zobaczyłan go na ekranie WS. Ale dlaczego wyjedzie ? Będzie miał dość tych kłótni i intryg w pałacu i pokłóci się z Rustemem. Jeszcze troszkę nacieszymy się nim w serialu. W 4 serii już go nie będzie. Będzie mówione że się ożenił. A oto troszkę informacji historycznych.

  1. Malkoçoğlu Yahyapaşazade Bali Bey
    Komandor wojskowy

  2. Data urodzenia: 1495
  3. Data śmierci: 1548


  4.  Post troszkę króciutki bo chciałam zebrać w tym poście tylko najważniejsze informacje. Mam nadzieję że spodoba się Wam. Jeśli chcecie więcej postów o naszym Beyu to piszcie w komentarzach lub do mnie na asku. Zapraszam także do udziału w konkursie. Macie czas jeszcze do jutra. Zapraszam.

2 komentarze:

  1. On jest boski ciacho do schrupania <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przystojny jest,ale Bajazyd to dopiero ciacho ^^

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoje zdanie. Zapraszam do komentowania.