niedziela, 31 stycznia 2016

...

Więc postanowiłam nie zamykać bloga. Zrozumiałam, że wielu osobom przydaje się moja praca. Postaram się by posty były w miarę szybko :)

Co do nagród
W poniedziałek zamówiłam nagrody. Wszyscy otrzymają ksiąźki. Pisałam do osób które wygrały co chciałyby w zamian. Nie odzywały się a wiele osób pomyślało sobie że jestem nieuczciwa chociaż tak nie było. Postanowiłam, że książki będą odpowiednie.

A po drugie nie wiem dlaczego ktoś podszywał się pod mnie. Zawsze pisałam odpowiedzi na Wasze pytania z mojego konta a nie anonimowo i z podpisem Kasia K. Nie wiem kto mógł tak się pod mnie podszywać. To na prawdę było perfidne i nie wiem komu było potrzebne to podsztwanie się pod mnie :( Przepraszam wszystkie osoby które doświadczyły jakichś przykrości niby od mnie. Uwierzcie mi, że to nie byłam na pewno ja. Po prostu to jest na prawdę zabawne a najgorsze to jest to że ta osoba pisała z anonima i jak teraz postąpić. Bezkarność. ... :(  (tą informację zawarłam ponieważ niektórzy mogli tego nie wiedzieć)

55 komentarzy:

  1. Szkoda. Bardzo lubię Twój blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety. Osoba która się pod mnie podszywała naprawdę dała mi do zrozumienoa, że nikt nue szanuje mojej pracy ...

      Usuń
    2. Ale no cóż takie jest życie. .
      Kasia K

      Usuń
    3. Wiesz to na prawdę było perfidne. Tylko zastanawia mnie to po co to było ?

      Usuń
    4. Nie podszywaj się pod anonima.
      Kasia K.

      Usuń
    5. Po co się podszywasz załóż swój własny blog o stuleciu zamiast podszywac się pod tak uczciwą osobę. Debili jest dużo ale od ciebie większego nie ma ;)

      Usuń
    6. Przecież już jesteś na moim blogu
      Kasia K

      Usuń
    7. Proszę Cię napisz co ja Ci zrobiłam. Dlaczego cały czas się podszywasz pod mnie. Jeśli uwaźasz źe ja coś źle robiè, źle prowadzę bloga to załóż swojego. Przecież ja Ci nie bronię. Nawet chętnie zaglądam na takie blogi jeśli ktoś mnie zaprasza :)

      Usuń
    8. :-)
      Kasia K.

      Usuń
    9. Sama sobie na to zasłużyłam.
      Kasia K.

      Usuń
  2. Tyle pracy i wysiłku :'( :*( nie poddawaj się proszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet kiedy zamkniesz bloga bd na niego wchodzić z nadzieją że może coś napisałaś.... proszę napusz coś . Może o tej dziewczynie kt miała zabić Bajazyda dla Nurbanu. Proszę. Pokaż że ty masz jeszcze siłę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że,,opuszczasz " nas, szkoda że wspaniałe stulecie kończy się w marcu KOCHAM go oglądać i ty chyba tez powinnaś być silna i nam dawać wsparcie i siłę do końca.... Ten kto się podszywa pod ciebie niech się wstydzi! pozdrawiam Cię Kasiu i proszę nie załamuj się twoja praca wszystkim pomogła nie jest na marne wręcz jesteś doskonalą blogerką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za takie miłe słowa. Bardzo się zdziwiłam gdy zobaczyłam komentarze niby napisane przez mnie. Przecież mnie znacie i wiecie że nic takiego ja bym nie napisała :) :(

      Usuń
    2. No wiemy wiemy jaka jesteś dlatego nikt nie uwierzył w to że to ty pisałaś, przynajmniej te osoby którym pomogłas ;) powinnaś być silna i nie dawać satysfakcję tej osobie która się podszywala ;) dam ci rade, jeśli mogę: nie poddawaj się. Jeszcze tyle rzeczy będzie się działo śmierć mustafy hurrem rustema i innych ;) a temu kto to napisal mowie: zamiast podszywac po innych lepiej założ swój własny blog :) jeszcze raz cie Kasiu serdecznie pozdrawiam :*

      Usuń
    3. Ok. :)
      Więc postanawiam dalej prowadzić blog :)

      Usuń
    4. Cieszę się ;) codziennie do niego wchodzę i jestem zadowolona ze będę mogła nadal wchodzić i czytać NOWE posty :) pokazałas wszystkim jaką masz siłę i po raz kolejny udowodnilas dla tego parszywca ze nikomu jego pomocy nie potrzeba i ze nikt się nie nabrał :) BRAVO Kasiu ;) pamiętaj : upadają tylko ci fałszywi a szczere osoby wznoszą się ponad wszystkich :) pozdrówka ;)

      Usuń
  5. Nie powinnas sie poddawac i zalamywac po czyms co zrobila jedna osoba. Niech liczy sie dla ciebie zdanie osob ktore naprawde na to zasluguja... Przemysl to. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli przestaniesz pisać to dasz satysfakcje osobie, która się za Ciebie podszywała.Proszę pisz dalej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie rozumiesz, że nikt Cię już nie chce.
    PS. Pewnie sama stoisz za tymi anonimami!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciebie NIKT nie chce :) jak widzisz każdy prawie pisze ze uwielbiają bloga Kasi wiec ryj zamkni bo ci z głowy spadnie;) pomyśl kto by miał czas podszywac się sam pod siebie lelaczku :-)
      A i jeśli sądzisz że ktoś zrezygnuje z tak dobrego bloga dlatego ze jakiś debil się podszywa lub jedna osoba mówi ze nikt nie chce Kasi zastanów się! Napisałas ze NIKT cię tu nie chce ale się mylisz bo ok. 85% osób tego bloga lubi kasie a tylko ok.15 nie lubi w tym ty ;)
      Ps: pewnie to ty się pod kasie podszywasz ��

      Usuń
    2. Powiedział co wiedział.

      Usuń
    3. No więcej wiem niż ty ;-) wiec ryj ;)

      Usuń
    4. Właśnie. Po co miałabym się podszywać pod siebie. Taka zabawa nie dla mnie ! :) ♥

      Usuń
    5. Większość osób nie pisze, że nikt już Katarzyny nie chce, ponieważ spotkają się z falą hejtów od ludzi takich jak ty.

      Usuń
    6. Heh, każdy ma prawo do własnego zdania na ten temat ;) ale To co mówisz jest bezsensowne, bo jakby jedna osoba napisała tak to potem NIKT by się nie bał hejtow bo było by więcej głosów na to ze nie lubią Kasi ;) a ty jako pierwszy to zrobiłeś i nikt nie powinien się bać bo jakby przynajmniej 3 osoby powiedziały by tak jak ty to OKEY macie rację kilka osób nie lubi, ale ty jednak tak napisałes i nikt cię nie poparł bo nikt tak nie uważa ;-)

      Usuń
    7. Ponieważ są takie osoby jak ty.

      Usuń
    8. Ahhahahahah tak to była odpowiednia odpowiedź hahhahahah :-) Może i są ale to dobrze bo to nie ja hejtuje tylko ty mówicie coś co nie jest mile i może urazić a ja cie tylko upominam byś tego nie robił a jak ci jako jedynemu coś nie pasuje to zostaw to wiadomość dla siebie POLECAM :*

      Usuń
    9. PROSZĘ O WYPOWIEDZENIE SWOJEJ OPINII O TYM CZY KASIA MA ZOSTAĆ

      Usuń
    10. Szczerze mam dość jej kłamstw
      A.P.

      Usuń
    11. Ja również nie wierze w ani jedno jej słowo. Nie wierzę że ktoś się pod nią podszywa bo nie widzę sensu takiego działania. Zarzeka się ciągle ze doda posty ze nie ma czasu ale jakoś codziennie wchodzi i pisze, komentuje również na innych blogach.wiec na to ma czas? Najpierw pisze ze zamknie bloga a jak parę osób napisze jej coś miłego to już od razu zrezygnowała ze niby jej potrzebujemy.ja bynajmniej nie.to chory blog żeby większość ludzi się zastanawiała czy post jest fałszywy czy prawdziwy.

      Usuń
    12. Popieram. I w dodatku ta informacja o "niby nagrodach", że wielokrotnie pisała. No jeżeli wielokrotne pisanie to wysłanie trzech maili jednego po drugim tego samego dnia? Żenada.

      Usuń
    13. Nagrody zostały dzisiaj wysłane (tzn. dzisiaj zaniosłam na pocztę do wysłania), nagrody powinny zostać dotrzeć ok pod koniec tygodnia. Troszkę się to wydłużyło bo same nagrody dotarły do mnie w piątek.

      Usuń
    14. Nie dziwię się że to się tak wydłużyło skoro dopiero po całej aferze z twoimi kłamstwami zamówiłas nagrody.sprawa się sypła to musiałaś jakoś z tego wybrnąć. Najgorsze jest to ze dalej brniesz w kłamstwa. Cierpisz na chorą manię bycia popularną za wszelką cenę.

      Usuń
    15. Ludzie wiem że nie macie nic do roboty ale po co odrazu krytykować kasie? Wiem wiem trochę namąciła z tymi nagrodami itd ale ma chyba własne życie a nie tylko blog i blog, internet i komputer co nie? ( w przeciwieństwie do mnie ja na mojego bloga poświęcam dużo czasu nie dawno go założylam ale wiem jak to trudno pracować nad takim blogiem by był ładny) dajcie kaśće drugą szansę niech to naprawi... niech wstawia więcej postów, dotrzymuje obietnice... Wtedy może ją polubicie... Ja ją lubię wiele rzeczy się dowiedziałelam .. ale nie krytykujcie ją... Ja mam swojego bloga gdyby ktoś tak do mnie napisał byłabym smutna, Kasi pewnie też jest przykro... pozdrawiam serdecznie wszystkich ;-)

      Usuń
    16. Ludzie wiem że nie macie nic do roboty ale po co odrazu krytykować kasie? Wiem wiem trochę namąciła z tymi nagrodami itd ale ma chyba własne życie a nie tylko blog i blog, internet i komputer co nie? ( w przeciwieństwie do mnie ja na mojego bloga poświęcam dużo czasu nie dawno go założylam ale wiem jak to trudno pracować nad takim blogiem by był ładny) dajcie kaśće drugą szansę niech to naprawi... niech wstawia więcej postów, dotrzymuje obietnice... Wtedy może ją polubicie... Ja ją lubię wiele rzeczy się dowiedziałelam .. ale nie krytykujcie ją... Ja mam swojego bloga gdyby ktoś tak do mnie napisał byłabym smutna, Kasi pewnie też jest przykro... pozdrawiam serdecznie wszystkich ;-)

      Usuń
  8. Kasiu jak dobrze ze znowu z nami jestes.
    Brakowalo nam ciebie bardzo bardzo.
    Czekam za kolejnym postem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja zapraszam tu - wspanialestuleciepol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu czy to ty czy ktoś inny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie kasia tylko ten perfidny gad co się podszywa ;)

      Usuń
    2. Osoba która się pod mnie podszywa. :( Pamiętajcie nie patrzcie na komentarze anonimowy a pod spodem Kasia K, ponieważ ja odpowiadam na komentarze tylko z mojego konta :) (tak jak teraz)

      Usuń
    3. Kasiu mam pytanie
      Czy kiedykolwiek pisałaś z konta anonimowego i podpisywałaś się Kasia K
      chodzi mi o to czy kiedyś tak robiłaś bo może ktoś to zauważył i dlatego się pod ciebie podszywał
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    4. Nie :)
      Zawsze pisałam z mojego konta :)

      Usuń
    5. To w takim razie kiedyś do ciebie napisałam i mi odpisał "ten ktoś" i ja w to uwierzyłam bo cię zapraszałam na mojego bloga
      więc teraz cię na niego zapraszam
      jeżeli sobie życzysz to mogę ci wysłać linka
      pozdrawiam Oliwka:):):)

      Usuń
    6. o bardzo dziękuję :)
      http://wpanialestulecie.blogspot.com
      proszę
      i dzięki (bo mam nadzieje ze zajrzysz :)
      Pozdrawiam

      Usuń
    7. Chciałabym, ale wyświetla się blog jest prywatny i porebujesz zaproszenia ... Musisz zmienić ustawienia :)

      Usuń
    8. https://wpanialestulecie.blogspot.com
      Bardzo proszę.
      Mam nadzieję że ci się spodoba

      Usuń
  11. Kiedy będzie kolejny poscik? Bo bardzo na nowy post czekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmierć Mihrimah która zdradziła własnego brata

      Usuń
  13. Nie ma to jak usuwać niewygodne komentarze.jakim prawem usuwasz kogoś posty? Jeszcze wczoraj widziałam tu posty innych osób m.in.o tym ze znowu nie dostali nagród. Chcesz tak w nieskończoność oszukiwać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz będzie, że się ktoś podszyl i usunął komentarze

      Usuń

Wyraź swoje zdanie. Zapraszam do komentowania.