poniedziałek, 4 stycznia 2016

Bayazyd i jego miłości

Dzisiaj od dawna wyczekiwany przez Was post. Wcześniej wyjechałam do babci, a u niej nie ma dostępu do internetu dlatego nie było postów. Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie bardzo źli. :)

Zapraszam do przeczytania :)







Huricihan - córka Hatice i Ibrahima Paszy. W 115 odc. tr. wzięła ślub z Bayazydem. Więcej o nie napisałam w poście O Huricihan .






Rana - faworyta Bayazyda, urodziła mu 7 dzieci (Orhan, Osman, Abdullah, Mahmud, Ayse, Hatice, Mihrimah). Została zabita poprzez powieszenie, ponieważ wrobiono ją w zabójstwo Huricihan (było to w 129 odc. tr.). Oczywiście tego nie zrobiła.






Defne - faworyta Bayazyda, na początku pracowała dla Nurbanu, ponieważ ta (Nurbanu) obiecała, że odda jej siostrę, jeśli ta otruje księcia Bayazyda, jednak gdy tylko spojrzała na niego zakochała się w nim. Druga miłość Bayazyda (po Huricihan). Urodziła mu syna Mehmeta. Pojawi się w 129 odc. tr. . Umrze w 139 odc. tr.. Wypije truciznę razem z jej synem Mehmetem (Mehmet miał ok. 3-4 lata), by nie dać satysfakcji Nurbanu z zabicia jej i jej dziecka.




28 komentarzy:

  1. Super post i pytanie czy Sumbul wróci do haremu?
    #Anyżka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Sümbil powróci do pałacu i będzie w nim do końca serialu :)

      Usuń
  2. Super blog. Szkoda że tak późno tu trafiłam. WS oglądamy całą rodzina .Z dziećmi też . :) syn 9 lat A córka 3 i zna wszystkie sultanki

    OdpowiedzUsuń
  3. CZY NURBANU BĘDZIE MIAŁA SERIO ROMANS?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki romans ?

      Usuń
    2. Tak,Nurbanu będzie miała romans,Huricihan ich przyłapie i wtedy Nurbanu,żeby się nie wydało zabiła ją.

      Usuń
    3. Z jakimś strażnikiem

      Juliett

      Usuń
    4. Żaden romans, Gazanfer Aga będzie chciał zobaczyć się z Nurbanu. Wręczy jej pierścionek, ale ona mu powie coś tam, że nie wolno mu tego robić itp. Huricihan ich zobaczy i pomyśli, że mają romans.

      Usuń
    5. Tak będzie jak pisze Anonimowy przed mną :)

      Usuń
  4. Nareszcie się doczekałam czegoś o Bajazydzie. Napisz więcej!Cieszę się że Bajazyd poślubił huricichan. Zmartwiła mnie żmija od Nurbanu. Pewnie w czasie feri zaszalejesz z postami liczę na to bardzo

    OdpowiedzUsuń
  5. super wstawiasz takie super posty
    polecam zrobić coś więcej o sułtanie i sułtance :)
    zapraszam również na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym trafić na Twojego bloga, ale nie wiem jak ? :( :)

      Usuń
  6. Kiedy dodasz następny post?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy następny post?

    OdpowiedzUsuń
  8. Wysłałaś może już kubek dla mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam do Was bardzo ważną sprawę :) Skontaktuję suę z Wami poprzez e-mail :)

      Usuń
  9. proszę mogłabyś częściej wstawiać posty są bardzo
    fajne :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. proszę mogłabyś częściej wstawiać posty są bardzo
    fajne :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym tygodniu będzie miła niespodzianka :)
      Nie chcę Was zawieść i chcę być z Wami szczera :)

      Usuń
  11. Kiedy kolejny post. Ostatnio kiedy był czas wyniku konkursu pisałaś że masz 3 tematy jeden wstawilaś a reszta? Lubie twoj blog bo fajnie piszesz,wcześniej czesto a teraz? Za każdym razem jak wchodze na ta strone rozczarowuje sie bo licze że wstawilas post a okazuje sie inaczej i widze ponownie poprzedni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie to samo miałam pisać...przed Świętami były ponoć gotowe już posty ale kabla nie miałaś. Jakos nie ma tych postów.ciągle coś kręcisz a teraz zamilkłaś mimo że piszemy do Ciebie.za daleko juz chyba zabrnęłaś w tych kłamstwach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post dodany :) Przyczynę mojego niepobytu na blogu wyjaśniłam w nim na końcu :)

      Usuń
  13. czy Bayazyd "zdradzał" Huricihan z Raną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie Rana to była jego nałożnica. Ale można tak powiedzieć. :)

      Usuń
  14. Jak Nazywają Się Te Ruchome Obrazki?

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoje zdanie. Zapraszam do komentowania.