środa, 15 lipca 2015

Witam

Mam na imię Kasia. Oglądam Wspaniałe Stulecie od lutego (2015 r.). Czytałam wiele blogów o WS ,ale w każdym czegoś mi brakowało. Postanowiłam stworzyć swój. Mam nadzieję że spodoba się Wam i będziecie często go odwiedzali oraz czekali na kolejne posty. Proszę Was byście za pośrednictwem forum i komentarzy pod postami pomagali mi tworzyć ten blog np. ,,podsuwali'' tematy na które mam pisać. Obiecuję że każde pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi.                           
                                                                                                                        Kasia

2 komentarze:

  1. Przeczytałam kilka postów i bardzo mi się spodobały. :)
    Zapraszam również do mnie : wszystkoows.blogspot.com
    Dopiero zaczynam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wpadnę :) Zapraszam :)
      Dziękuję za pochwałę

      Usuń

Wyraź swoje zdanie. Zapraszam do komentowania.