sobota, 18 lipca 2015

Mihrimach i Rustem

Zastanawiacie się co mają ze sobą związanego te dwie osoby wymienione w tytule ? Otóż w około 200 odcinku polskim

Mihrimach ożeni się z Rustemem ,ale nie myślcie że z miłości. Małżeństwo będzie zaaranżowane przez Hurrem po to by poprawić pozycję Rustema . Mihrimach nawet będzie chciała się rozwieść z Rustemem (była ,,przytłoczona'' miłością Rustema do niej, ponieważ go nie kochała) ,ale odwiedzie ją od tego pomysłu jej matka (Hurrem). Będą mieli trójkę dzieci.


      Ciekawostka: Rustem pasza w późniejszych odcinkach zostanie Wielkim Wezyrem.





4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Mi też jej szkoda. Jahia według mnie byłby dla niej lepszą partią i przynajmniej kochałaby go.

      Usuń
  2. Hmm... mi szkoda obojga. Myślę że oboje cierpią z powodu nie odwzajemnionej miłości. Co prawda zgadzam się że Jahia byłby lepszą partią dla Mihrimach, ale z drugiej strony uwielbiam Rustema. A Bali Bey...On i Mihrimach-od początku nie mogłam sobie tego wyobrazić ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ale dla mnie dobrze jest jak jest. Troszkę szkoda Mihrimah :( To moja ulubiona postać, zaraz po Hurrem :)

      Usuń

Wyraź swoje zdanie. Zapraszam do komentowania.