wtorek, 28 lipca 2015

Waleria i Nurbanu

W ostatnim czasie nie pisałam postów, ponieważ byłam na wakacjach. Jeśli czekaliście na moje posty to przepraszam.
Już troszkę wspominałam o Valerii i Nurbanu w ostatnim poście.
Jedna ,,zamiesza w głowie'' sułtanowi a druga Selimowi ( przyszłemu władcy ). Waleria urodzi sułtanowi córkę i zostanie odesłana a Nurbanu pozostanie na dłużej w haremie i zostanie żoną Selima. Urodzi mu następcę Murada. Porwali je Turcy z rezydencji rodziny Nurbanu (była bardzo bogata). Valeria była służącą Nurbanu. Hurrem będzie chciała nawet zabić Nurbanu ale uratuje ją jakiś służący w haremie (nie pamiętam imienia). Nurbanu będzie chciała popełnić samobójstwo w chyba 103 lub 104 odcinku (oczywiście tureckim).

Ciekawostka: Hurrem sama wysłała Valerię do alkowy sułtana. Chodziło o przedłużenie dynastii a ona nie mogła mieć już dzieci. 


6 komentarzy:

  1. Pojawią się w 104 odcinku (przyjadą do haremu). Tak na dodatek bo nie napisałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To 1 zdjęcie to Nurbanu, a nie Valeria. A poza tym Valeria nie zostanie odesłana tylko Nurbanu zrzuci ją z balkonu na korzyść Hurrem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o tym. Poprawię ten post. Porostu pomieszało się mi zdjęcia i niektóre mogłam źle podpisać. Niedługo pojawi się lepszy i bardziej dokładniejszy post o nich. Czasami mogę się pomylić, więc jak coś to piszcie w komentarzach. Tak to prawda co mówisz. Nurbanu zrzuci Valerię w 114 odc. tureckim. :)

      Usuń
  3. Dodaj również jak nazywa się córka Walerii

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoje zdanie. Zapraszam do komentowania.