niedziela, 1 listopada 2015

Ci którzy odeszli ...

W związku z tym że dzisiaj jest 1 listopada - Święto zmarłych postanowiłam napisać posta o postaciach, których już nie ma w WS i aktorach którzy występowali w WS i odeszli do wieczności. Zapraszam do przeczytania.



Ibrahim - 171 odc.pl sułtan każe go udusić w nocy










Valide - 122 odc. pl, zmarła na zawał serca. Matka sułtana. Żona Selima Groźnego






Daye hatun - 124 odc. pl. powiesiła się z żalu po śmierci Valide. Przyjaciółka Nigar. Zarządczyni i skarbniczka haremu.  








Gulszah - 140 odc. pl. zostanie wciągnięta w intrygę Nigar (miały zabić Hatice). Nigar obroni Hatice i zabije Gulszah






Fatma - 169 odc. pl., popełniła samobójstwo po śmierci jej synka Sulejmana (z Mustafą)





Efsun - nałożnica Mustafy. Zmarła na skutek źle przeprowadzonej aborcji








Sadyka - 49 odc. pl, służąca w haremie, węgierska szlachcianka, podczas jej wesela sułtan napadł na zamek i zabił jej męża. Szukając zemsty, Sadyka udała się do Konstantynopola. Próbowała zabić Sulejmana. Matrakczemu, który ją znalazł i ją kochał (bez wzajemności) Ibrahim nakazał jej zgładzenie. On wrzucił ją w worku do morza.



Armin - 71 odc. pl. Żona Bali Beya. Żydówka, córka kupca. Zmarła na dżumę.





Zmarli :


Tuncel Kurtiz (Ebu Suud Efendi)

1 lutego 1936 - 27 

września 2013









Myślę że nikogo nie pominęłam. A Wy co sądzicie o tych postaciach ? Zapraszam do komentowania. :) 

Zapraszam do udziału w konkursie :)

21 komentarzy:

  1. Brakuję mi najbardziej Ibrahima Paszy, choć nigdy go nie lubiłam :D Ale jakoś tak smutno bez niego ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taż mi go najbardziej brakuje. Bez niego WS nie jest już takie same ...

      Usuń
  2. Brakuje jeszcze dzieci: pierwszego od Hatice i pierworodnego od Mustafy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam napisać, ale pomyślałam że napiszę tylko postaci, które były już dorosłe.

      Usuń
  3. Daye Hatun powiesila sie po smierci sultanki matki. A Ty napisalas ze Daye Hatun powiesila sie po smierci Daye Hatun ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam :)
      Piszę co innego, a myślę co innego. Już poprawiłam :)

      Usuń
  4. Po wczorajszym odcinku , gdy Michrimach brala slub. Pomyslalam ze fajnie bykoby poczytac o obrzedach , ktore towarzysza podczas slubow ppgrzebow czy obrzezania. Napisalabys o tym ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się o tym napisać tylko troszkę to zajmie, bo jest ich wiele. Myślę że za ok. tydzień post będzie :) Być może szybciej

      Usuń
  5. Ibrahima brakuje najbardziej. W sumie na drugim miejscu brakuje mi co dziwne Gulszach - była odpowiednią przeciwniczką dla Niagar.

    OdpowiedzUsuń
  6. No-dziwnie bez Ibrasia :( Już nie ma nikogo,kto by się podkochiwał w Hurrem xD
    A i ja bym dodała jeszcze Leona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brakuje tu Mehmeta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mehmet zmarł na czarną ospę w wyniku intrygi Mahidevran :(

      Usuń
  8. A na co zmarł ten co grał sędzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktor Kurtiz Tuncel, który grał sędziego, zmarł nagle 27.09.2013 w Stambule.

      Usuń
  9. Szkoda mi Mehmeta zarażonego na zlecenie intrygantki i morderczyni Mahidevran i brakuje mi sędziego Ebu Suud Efendi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak by sutan nie zabił Ibrahima to by zalali całą europę

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak by sutan nie zabił Ibrahima to by zalali całą europę

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi to nawet nieszkoda zadnej postaci ,ale ja najbardziej szkoda Merlyem Uzeri byla ladna nadawala sie do tego szkoda ze jej nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie ze nie jest Mihlimah ona bardzo pasuje do programu...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie ze nie jest Mihlimah ona bardzo pasuje do programu...

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoje zdanie. Zapraszam do komentowania.