piątek, 6 stycznia 2017

UWAGA !!!

Ostatnio nie pisałam dla Was postów ...

Chciałabym poinformować Was, że jak na razie TVP nie zamierza wykupić i pokazywać w TVP    2 sezonu Wspaniałego stulecia : Kosem !!! W takim razie, jeżeli chcecie oglądać 2 sezon Kosem, to wstąpcie do grupy na facebooku Kosem Wspaniałe Stulecie Polska. Ona za darmo tłumaczy wszystkie odcinki serialu, a także nowość z naszym sułtanem  Sulejmanem, czyli Halitem Ergençem Vatanim Sensin (Ty jesteś moją Ojczyzną). Serial podbił serca widzów i jest bardzo chętnie oglądany w Turcji.
Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. witaj widzę że jesteś fanką wspaniałego stuleciaprowadzisz ciekawy blog , bardzo lubię wspaniałe stulecie , nie mogłam pogodzić się z tym i że sie skończył , szukałam czy są gry gdzieś o wspanialym stuleciu gdzie mozna zostac niewolncią i spróbowac stac sie sultanką lecz nigdzie nie było więc sama pomyślałam że to stworzę , w popularnej grze minecraft stworzyłam serwer gdzie zbudowany jest Harem topkapi , jest bardzo podobno w do tego z serialu a nawet taki sam , na serwerze jest 40 osób i harem jest otwierany zawsze od godziny 20.00 do 24 w piątki soboty i niedziele :) zapraszam cię do zagrania jeśli nie masz mc wystarczy zainstalować javę.pl a potem wejśc na strone skyland.pl i kliknąć na minecraft 1.12 i pobrać na pulpit :) potem wchodzisz to ustawiasz tam wersje przy edytuj profil i nazwa serwera na trybie wieloosobowym to Harem.mygs.co wersja 1.12 :) zapraszam cię do zobaczenia haremu ! jest tam świetnie !!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoje zdanie. Zapraszam do komentowania.