wtorek, 12 kwietnia 2016

~~~~~

Dzisiaj został wyemitowany ostatni odcinek naszego serialu ...
Od jutra o 15.50 TVP wyemituje 8-odcinkowy serial dokumentalny dotyczący powstawania WS, tak jakby ,,kulisy'' serialu.

Od 25 kwietnia o godz. 15.50 rozpocznie się serial:Wspaniałe stulecie : Sułtanka Kösem. Odcinki będą trwały tak jak WS też ok. 50 minut. Odcinki zapewne będą emitowane także do początku czerwca. Jak na razie w Turcji wyemitowano 21 odcinków.

Zgodnie z Waszym życzeniem będę pisała o serialu Wspaniałe stulecie : Kösem. Mam nadzieję, że i posty o tym serialu będziecie z ciekawością czytali.
W związku z tym zapraszam na bloga www.wspanialestuleciekosem.blogspot.com tam będę pisała o Kosem. Jeśli Waszym życzeniem będzie bym pisała pod dotychczasowym adresem (tzn. www.wspanialestuleciepoland.blogspot.com ) to piszcie w komentarzach.

Dziękuję przede wszystkim Wam - moim czytelnikom. To dzięki Wam ten blog pisałam. Dziękuję za Waszą cierpliwość. Za każde docenienie, wsparcie. Za każdy komentarz, za każdą opinię. Za to że ze mną byliście, czytaliście moje posty. To dzięki Wam mój blog był z każdym dniem lepszy. 

Dziękuje ... ♡

Pozdrawiam ....

I zapraszam na bloga. Nowy post o serialu już niedługo. :)

A tutaj parę zdjęć z ostatniego odcinka :)









6 komentarzy:

  1. Dzisiaj to płakałam przez cały odcinek:'( Jak ja teraz będę żyć bez Wspaniałego Stulecia? :-) :-(
    A co do Kosem, to ha bym wolała, żebyś pisała na tym blogu. Żeby informacje o 2 serialach były w tym samym miejscu.

    Juliette

    OdpowiedzUsuń
  2. Serial był świetny.Jedyny,który troszkę zmienił moje życie.Ta scena kiedy Sulejman usłyszał głos Ibrahima...Wybuchnęłam głośnym płaczem.Sama nie wiem dlaczego.Przez to,że serial się kończył czy,że to właśnie Ibrahim po niego przyszedł? Ehhh,ciężkie me życie bez mojego serialu teraz będzie :(
    Może jakiś konkursik ?

    Asia;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że to koniec serialu. Teraz będzie trzeba przyzwyczaić się do nowych postaci. Według mnie lepiej by było gdybyś pisała na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że to koniec serialu. Teraz będzie trzeba przyzwyczaić się do nowych postaci. Według mnie lepiej by było gdybyś pisała na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że będziesz pisać o Kosem :3 A co do tego, czy robić to na tym czy na tamtym blogu, to myślę, że całkiem obojętne, ja osobiście pisałabym na tym drugim :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, bardzo się cieszę, że nie przestaniesz pisać ;)
    PS: takie pytanie: który to odcinek, w którym ukazana jest historia Sumbula? Ten o tej kastracji itd.?

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoje zdanie. Zapraszam do komentowania.