czwartek, 17 grudnia 2015

Hurrem w niebezpieczeństwie !

Już dawno nie było posta :( Dzisiaj o próbie ukamienowania Hurrem na zlecenie ... (tego dowiecie się w poście (: )
W związku z rocznicą śmierci Mehmeda, Hurrem chce pójść odwiedzić grób Mehmeda. Przyjaciele Mustafy (osoby, które chcą by Mustafa zasiadł na tronie) dowiadują się o tym i planują atak na Hurrem. W dniu, w którym jest rocznica śmierci Mehmeda, Hurrem wychodzi wcześniej, ponieważ chce by przeczytano wersy Koranu. Chce się cały dzień modlić przy grobie Mehmeda. Jedzie sama, a Selimowi każe jechać oddzielnie i zabrać Mihrimah i Cihangira. Przyjaciele Mustafy rozmieszczają się. Szykują atak. Zatrzymują korowód. Wypuszczają gołębia. Jest to znak, że linka ma być przecięta (lina trzymała kamienie na rusztowaniu była uwieszona nad dróżką, między budynkami na niej znajdowały się kamienie). Linka zostaje odcięta. Kamienie upadają na Hurrem i osoby,które stały blisko niej.
----*----
Affie Hatun jest w ciężkim stanie. Leży w lecznicy. Obok niej jest Subul, który się modli i Fahriye Kalfę. Nikt nie podejrzewa o to Przyjaciół Mustafy. Tłumaczą to sobie tym, że przez nieuwagę robotników między budynkami którymi przechodziła (Hurrem i inni) zostawiono rusztowanie z kamieniami, zerwała się lina i kamienie spadły na Hurrem i osoby obok niej. Gdyby Selim, Mihrimah i Cihangir szli z nią, to byliby z tyłu.  Fahriye odniosła wiele obrażeń, ale wyzdrowiała, Affie z powodu podeszłego wieku i wielu licznych obrażeń zmarła po ostatniej rozmowie z Hurrem. W ostatnich chwilach, powiedziała Hurrem o chorobie sułtana i powierzyła Hurrem opiekę nad nim (sułtanem).

Po tym wydarzeniu Hurrem, zaczęła wspierać Selima, by wstąpił na tron.

(Próba zabicia Hurrem - 119 tr. )








Gify
 

 
 
 
 


Już jutro nowy post :)

25 komentarzy:

  1. A w którym to odcinku to będzie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 119 tr., dopisałam, bo zapomniałam właśnie to dodać :)

      Usuń
  2. Wiesz na co był chory sułtan ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że posty będą częściej ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, bo widzę, że bardzo podobają się Wam moje posty :)

      Usuń
  4. Co stanie się z dzieckiem Mustafy i Yahja beyem po smierci księcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. syn zostanie zbity

      Usuń
    2. Po śmierci Mustafy Mihtunissapopełni samobójstwo i przy okazji zabije księcia Mehmeta ( syna Mustafy)

      Usuń
  5. O której wyniki konkursu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro wyniki. Wiem że jesteście rozczarowani,strasznie Was przepraszam, ale ładowarka się popsuła w laptopie. Strasznie Was przepraszam i obiecuję, że wyniki będą jutro i posty też :), czyli w sumie 3 :(

      Usuń
  6. A gdzie obiecane posty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro, w sumie będą 3, bo jutro kupię ładowarkę. Wiem, że jesteście rozczarowani, ale nic nie poradzę. Próbowaliśmy z tatem jakoś chwilowo ją naprawić, bym chociaż mogła wstawić obiecane posty, ale odmówiła już na amen posłuszeństwa :( Nie miała się kiedy zepsuć ! Posty zawsze zapisuję w edytorze tekstowym, a nie bezpośrednio na bloggerze, jakbym zapisywała na bloggerze to byłyby już dzisiaj i wyniki i posty, ale mam nadzieję, że się nie gniewacie ... Bo uwierzcie mi też jest ciężko odpowiadać na Wasze komentarze, z których widać że jesteście bardzo rozżaleni :(

      Usuń
  7. Kiedy będą w końcu wyniki ? Czekamy i czekamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram od 11 sprawdzam bloga i czekam

      Usuń
    2. Popieram od 11.00 sprawdzam bloga i czekam

      Usuń
    3. Ja tez sprawdzam ale ani śladu po poście, wręcz jestem zdenerwowana !!!

      Usuń
    4. Codziennie sprawdzałam blog bo nwm kiedy będą wyniki A kiedy się dowiedziałem że będą 20 od rana sprawdzałam blog
      #Anyżka

      Usuń
    5. W sumie dajmy jej czas do północy

      Usuń
    6. Wyniki jutro, strasznie Was przepraszam, ponieważ popsuła mi się ładowarka (nie miała się kiedy zepsuć). Postaram się i przyrzekam, że wyniki jutro :)

      Usuń
    7. Postarałam się dodać wczoraj :)

      Usuń
  8. Bez przesady.po co obiecujesz posty skoro ich nie robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam posty, tylko nie mam jak ich wstawić, bo ładowarka w laptopie się popsuła. Uwierzcie mi, bardzo napracowałam się nad postami, a nie mam jak ich dodać, bo piszę je najpierw w edytorze tekstowym, a plik zapisany jest właśnie na laptopie. Kupię ładowarkę i od razu wstawiam posty. Przyrzekam :)

      Usuń
  9. No miały być w piątek sobotę i dziś A postów jak nie ma tak nie ma����

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Was, niestety ładowarka w laptopie się popsuła i nie mam jak dodać postów, a to właśnie na laptopie dodawałam posty, miałam zdjęcia i gify :(

      Usuń
  10. Naszczęście udało się Hurrem wyjść z tego bez szwanku :)szkoda tylko afife :(

    OdpowiedzUsuń

Wyraź swoje zdanie. Zapraszam do komentowania.